Be disruptive!

When Digital Becomes Human 


Steven Van Belleghem

Steven Van Belleghem over When Digital Becomes Human

"De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In het nieuwe boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat.

Ik hoop dat bedrijven na het horen van dit verhaal zullen nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting van When Digital Becomes Human te bewegen. De ideale klantenrelatie kan echter nooit bereikt worden. Deze evolueert elke dag.

Dit boek is geschreven om bedrijfsleiders te helpen bij het opmaken van hun langetermijnstrategie. Ik heb het eveneens geschreven voor iedereen met een persoonlijke interesse in de toekomst van klantenrelaties. Stel jezelf bij het lezen de vraag: wat betekent dit voor mij als persoon?"

Over Steven Van Belleghem
Steven Van Belleghem is professor Marketing aan Vlerick Business School. Hij heeft zijn eigen consultancybedrjif B-conversational en is een veelgevraagd spreker en coach.

Praktische info
26 februari 2015 - 14 uur
De Schipperskapel, Brugge - 175 euro (excl btw) - Tickets
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment