Gisterenochtend zag ik een groot reclamepaneel met de slagzin "Er is meer in het leven dan het middenvak." Ik schrok. Ik vind dat toch redelijk agressief... Bij de krant vandaag de volledige promofolder voor dezelfde wagen. (Mooie timing wel!) Als ik die eerste zin al agressief vond, wat dan gezegd van de tweede en derde zin? "Meer dan verantwoord zijn en praktisch. Meer dan het alleen maar veilig spelen." Euh... Dat kan allemaal wel kloppen, maar dit gaat over het verkeer. Waar je altijd verantwoord moet zijn. Waar je niet moet spelen...
De campagne is er één van Volvo en de stelling wordt in de brochure volgens mij niet gekaderd. Volvo, toonbeeld van veiligheid en betrouwbaarheid. Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar een autobouwer die aanzet tot iets anders dan absolute veiligheid, ik ben precies geen fan meer...
Er is meer in het leven dan het middenvak
auto
,
marketing
,
veiligheid
Edit
Blogger Comment
Facebook Comment